Produkty

1. Jaka jest częstotliwość pojawiania się nowych modeli na stronie Outletu Oświetleniowego?

Całą ofertę aktualizujemy parę razy w ciągu roku. W przypadku sklepu stacjonarnego, pojedynczych sztuk i wzorów przybywa nawet z tygodnia na tydzień. O dużych update’ach informujemy zarówna na stronie jak i poprzez newslettera oraz facebooka.

2. Czy lampy są nowe czy pochodzą ze zwrotów lub są niepełnowartościowe?

Sprzedajemy tylko nowe i pełnowartościowe lampy. Jeśli doszłoby do pomyłki podczas przygotowywania produktów do wysyłki w naszym magazynie i wysłalibyśmy produkt niepełnowartościowy - odbierzemy produkt na własny koszty, zwrócimy całość zapłaconej kwoty i jeśli klient sobie zażyczy oraz będziemy mieli taką możliwość wyślemy poprawny produkt. Natomiast w sklepie stacjonarnym sprzedajemy również lampy powystawowe, pozbawione opakowań, czasem po naprawach. Wtedy jednak klient widzi co kupuje oraz cena jest dużo niższa.

3. Z jakich powodów lampy są często tak bardzo tanie? Nawet o 70%.

Czasem otrzymujemy duży zwrot nierozpakowanych produktów ze sklepów które przeceniły swoje możliwości sprzedaży. Czasem początkowa cena jest zbyt wysoka i produkt nie cieszy się powodzeniem, czasem po prostu mamy ochotę zrobić ładną promocję dla naszych klientów.

4. Czy można zobaczyć u was „na żywo” asortyment który widnieje online?

Sporą część można zobaczyć w naszym sklepie stacjonarnym, znajduje się on w Warszawie (Okęcie/Opacz), przy sklepie firmowym ITALUX na ulicy Rebusowej 3. Jest otwarty raz w tygodniu w każdą sobotę. Jeśli chcą Państwo zobaczyć konkretny model – prosimy o email lub kontakt telefoniczny wcześniej – przygotujemy lampę na Państwa przyjazd.

5. Czy w sklepie stacjonarnym są inne produkty niż na stronie online?

Tak, w naszym sklepie stacjonarnym mamy bardzo duży wybór produktów w pojedynczych ilościach, mogą to być sample/wzory, mogą to być lampy powystawowe, mogą to być lampy pochodzące ze zwrotów lub np. nie posiadających oryginalnego opakowania. Za tym idzie odpowiednio niska cena.

6. Jaka jest gwarancja na produkty które sprzedajcie?

Na wszystkie produkty dwa lata gwarancji.

7. Czy możecie mi przesłać dodatkowe informacje o produktach?

Oczywiście, można użyć linku do zapytania o produkt lub skontaktować się z nami mailowo albo telefonicznie z informacją o jaki produkt oraz informacje chodzi.

8. Czy mogę prosić o dodatkowe zdjęcia interesującego mnie produktu?

Oczywiście prosimy o przesłanie zapytania lub maila z taką prośbą.

9. Skąd pochodzą wasze produkty?

Jesteśmy Outletem Oświetleniowym firmy Italux – jednego z największych dystrybutorów oraz producentów oświetlenia w Polsce. Wszystkie nasze produkty pochodzą z oferty Italux.

10. Czy w lampach zawarte są źródła światła?

Jest to zależne od produktu. W większości przypadków na naszej stronie piszemy przy każdej lampie czy źródło światła jest w komplecie czy nie. Jeśli na stronie będzie informacja, że źródło jest w komplecie a nie dostaną Państwo tego źródła światła – naprawimy nasz błąd i doślemy źródło światła na nasz koszt. Jeśli w komplecie nie ma źródła światła – można takie u nas dokupić. W przypadku gdy nie do końca wiadomo czy dane źródło światła będzie pasować – prosimy o kontakt, doradzimy odpowiednie.

11. Czy lampy mają instrukcję obsługi/montażu?

Tak – dotyczy to wszystkich lamp dostępnych w sklepie online. W przypadku kupna w sklepie stacjonarnym produktu będącego wzorem lub bez opakowania – niestety należy traktować zakup jak używaną lampę i wtedy nie ma instrukcji. Natomiast w przypadku lamp zakupionych poprzez www.outletoswietleniowy.pl wszystkie lampy maja instrukcje.

12. Czy zwykłe żarówki można zastąpić żarówkami energooszczędnymi?

Tak, posiadamy w ofercie żarówki energooszczędne. Jeśli Państwo wyrażą taką wolę – chętnie doradzimy którymi można zastąpić to co jest w Państwa produkcie.

13. Co to jest IP?

Jest to stopień ochrony, szczelności oprawy. Określa się go przy pomocy dwucyfrowym symbolem IP. Pierwszy znak określa zabezpieczenie przed ciałami stałymi (zgodnie z PN-EN 60529:2003) Drugi znak określa zabezpieczenie przed wnikaniem wody (zgodnie z PN-EN 60529:2003) Warto uwzględnić stopień IP przy zakupie produktów o przeznaczeniu do montażu w łazience, na zewnątrz lub w innym miejscu gdzie potrzebna jest ochrona przed dostaniem się ciała stałego lub cieczy. Jeśli mają Państwo wątpliwości jaki stopień IP jest potrzebny dla oprawy którą Państwo chcą kupić – prosimy o kontakt, z pewnością doradzimy, które oprawy będą odpowiednie.

Zakup, zwroty i reklamacje

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to rzecz z której jesteśmy dumni. Wszystkie produkty które prezentujemy online są dostępne na w naszym magazynie a na realizację zamówienia potrzebujemy 1 dzień roboczy. Czasem w wyjątkowych sytuacjach mogą to być 2 dni.

2. Czy można płacić kartą w sklepie online?

Oczywiście. Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez PayU oraz Paypal, w przypadku obydwu pośredników jest możliwość zapłaty wszystkimi ich dostępnymi kanałami płatności, w tym również kartami.

3. Jakie formy płatności akceptujecie?

Wszystkie które oferują: PayU oraz Paypal.

4. Czy mogę zwrócić produkt jeśli uznam, że: „to jednak nie to”?

Oczywiście. Mają Państwo na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym terminie mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie. Zwrotu można dokonać z poziomu swojego konta i historii zamówień lub wypełniając formularz do pobrania STĄD, oraz przesyłając na adres: sklep@outletoswietleniowy.pl. Jeśli zdecydują się Państwo na odstąpienie od umowy koszt dostarczenia towaru do nas spoczywa na kliencie. Prosimy aby oryginalne opakowanie było zapakowane w dodatkowy karton, jeśli zaś nie ma takiej potrzeby – prosimy owinąć oryginalny karton nieprzezroczystą folią i dopiero na nim umieścić niezbędne nalepki firmy transportowej. Zwrotu należy dokonać na adres:
Outlet Oświetleniowy ITALUX
Ul. Rebusowa 3
02-292 Warszawa
Z dopiskiem: „Zwrot Outlet”

5. Czy jeśli podejmę decyzję o odstąpienie od umowy na część zamówienia, zmienią się warunki rabatowe na dokonane zakupy?

Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. W razie pytań prosimy o kontakt w konkretnym przypadku.

6. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

W przypadku odstąpienia od umowy – zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty wysyłki który Państwo opłaciliście, przy czym będzie to najtańszy z kosztów możliwych do wyboru podczas dokonywania zakupu (poza odbiorem osobistym). Zwrotu kosztów dokonamy niezwłocznie i nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy tym samym kanałem jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że zadeklarują Państwo chęć otrzymania zwrotu innym kanałem, w żadnym z powyższych przypadków nie zostaną Państwo dodatkowo obciążeni. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki lub do czasu dostarczenie potwierdzenia jej odesłania.

7. Czy jest możliwość przymierzenia produktu w domu?

Nie wypożyczamy produktów do „przymierzenia”. Wedle obowiązującego prawa, klient dokonując zakupu na odległość (poprzez sklep online) ma prawo zapoznać się z produktem, dokładnie w taki sam sposób w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. W przypadku wielu produktów oświetleniowych rozpakowanie, sprawdzenie koloru, materiału, proporcji i innych cech które można stwierdzić w ten sposób nie stanowi problemu. Natomiast montaż a następnie demontaż już obniżyłby wartość produktu. W przypadku wielu produktów: np. kryształowych, po uzbrojeniu lampy już nie sposób rozmontować produktu do oryginalnego stanu. Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości produkty w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. W takim przypadku mamy prawo – choć jeszcze nigdy z niego nie skorzystaliśmy – obciążyć klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

8. Czy jest możliwość negocjacji ceny

Oczywiście. Prosimy o maila o jaki produkt/y chodzi i postaramy się zaproponować dodatkowy rabat.

9. Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą?

Tak.

10. Jak uzyskać rabat na produkty które chcę kupić?

Rabaty naliczają się automatycznie, wynoszą one:
2% dla osób które zapisały się na nasz newsletter
4% za założenie konta
Od 500 PLN do 999 PLN -6%
Od 1000 PLN do 1499 PLN -7%
Od 1500 PLN do 1999 PLN -8%
Od 2000 PLN do 2499 PLN -9%
Od 2500 PLN -10%

11. W jakich godzinach sklep stacjonarny jest czynny?

Sklep stacjonarny Outlet Oświetleniowy jest czynny w każdą sobotę (oprócz dni świątecznych) w godzinach: 9.00 – 14.00.

Odbiór i wysyłka

1. Czy jest możliwy odbiór osobisty lamp?

Tak, wystarczy wybrać tą formę wysyłki podczas finalizacji zamówienia a następnie oczekiwać kontaktu do nas, kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru osobistego.

2. Czy jeśli wybiorę odbiór osobisty, wciąż przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

Tak, sposób odbioru nie ma żadnego wpływu na przysługujące Państwu prawo.

3. Kiedy mogę odebrać zamówienie?

Po złożeniu zamówienia oraz opłaceniu go, rozpoczniemy realizację zamówienia. Jak tylko będziemy wiedzieć kiedy będzie gotowe do odbioru – zostaną Państwo poinformowani o tym.

4. Gdzie i kiedy można odebrać zamówienie osobiście?

Po tym jak przekażemy informację (telefonicznie lub mailowo) o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru, będą mogli Państwo je odebrać. Dni oraz godziny odbiorów wyglądają następująco:
Poniedziałek – Piątek: 10.00 – 17.00
Showroom Italux Rebusowa 3
02-292 Warszawa (Okęcie/Kolonia Opacz) lub
Sobota: 9.00 – 14.00
Sklep stacjonarny Outlet Oświetleniowy
Rebusowa 3 02-292 Warszawa (Okęcie/Kolonia Opacz)

5. Czy jest możliwość wysyłki produktów za granicę?

Tak jest taka możliwość. Można wybrać kraj przy realizacji zamówienia. Ostateczna kwota wysyłki będzie jednak podana po dokładnym przeliczeniu kg i wielkości opakowań.

6. Ile kosztuje wysyłka zamówienia?

W Polsce:
- Odbiór osobisty : 0,00 PLN
- Kurierem DHL: 15,00 PLN
- Kurierem DHL za pobraniem: 20,00 PLN
Od 400 PLN: wysyłka jest darmowa.
Za granicę: Zależnie od wielkości zamówienia oraz kraju wysyłki.

7. Mojego kraju nie ma liście krajów do których wysyłacie – co mogę w tej kwestii zrobić?

Prosimy o przesłanie zapytania o koszt wysyłki do Twojego kraju – sprawdzimy ceny oraz wielkość zamówienia oraz poinformujemy ile by to kosztowało.